"Folksvagen" brži od tržišta

Bez autora
Oct 04 2010

Nemačka autoindustrija, koja je bila teško pogođena globalnom finansijskom krizom, ponovo se vraća na stari kolosek. Ta kompanija se "razvija brže od svetskog tržišta". "Folksvagen" je prodao više od dva miliona vozila u svetu u periodu između januara i septembra ove godine, što je jasan znak da se automobilska industrija oporavlja, bez obzira na još uvek prisutne mnoge znake privredne nestabilnosti."Folksvagen", koji ima 12 robnih marki (među kojima "Audi", "Škodu" i "Bugati"), najavio je saradnju sa japanskom kompanijom "Suzuki" na proizvodnji malih automobila, koja će, kako se ocenjuje, biti visoko profitabilna, s obzirom na rast prodaje štedljivih vozila u svetu...

"Folksvagen" brži od tržištaNemačka autoindustrija, koja je bila teško pogođena globalnom finansijskom krizom, ponovo se vraća na stari kolosek, izjavio je šef grupacije "Folksvagen" Martin Vinterkorn na Sajmu automobila u Parizu, ističući da se ta kompanija "razvija brže od svetskog tržišta".

Vinterkorn je naveo da je "Folksvagen" prodao više od dva miliona vozila u svetu u periodu između januara i septembra ove godine, što je jasan znak da se automobilska industrija oporavlja, bez obzira na još uvek prisutne mnoge znake privredne nestabilnosti.

"Folksvagen", koji ima 12 robnih marki (među kojima "Audi", "Škodu" i "Bugati"), najavio je saradnju sa japanskom kompanijom "Suzuki" na proizvodnji malih automobila, koja će, kako se ocenjuje, biti visoko profitabilna, s obzirom na rast prodaje štedljivih vozila u svetu.

"Folksvagen" nije jedini nemački proizvođač vozila koji postiže dobre rezultate. Šef "Opela" Nik Rajli rekao je u Parizu da je njegova kompanija ohrabrena odgovorom kupaca na njene najnovije modele i naglasio da se "Opel" kreće u dobrom smeru.

Spasonosni izvoz u Kinu

Kompanija iz Ruselshajma dobila je 200.000 porudžbina za njen novi model "astra" sa petoro vrata, lansiran krajem 2009. godine, a potražnja za modelom "meriva" je takođe bolja od očekivane.

"Opel", koji do nedavno nije prodavao vozila izvan Evrope pod svojim imenom, već pod oznakom "Dženeral motorsove" robne marke "Bjuik", takođe je objavio plan širenja mreže i podizanje pogona u Čileu i Izraelu.

Evropsko tržište automobila, na kome nemački proizvođači igraju glavnu ulogu, ne može očekivati povratak na nivo iz perioda pre krize još najmanje tri godine, ocenjuju analitičari i ističu da se, umesto toga, otvaraju mogućnosti veće prodaje na tržištu Kine, gde raste potražnja za automobilima i na kome mnoge evropske kompanije postižu dobre rezultate.

Zahvaljujući prodaji na unosnom kineskom tržistu, nemački proizvođac luksuznih vozila "Porše" računa da će u fiskalnoj 2009/2010. godini uspeti da poveća prodaju za 17,9 odsto.

"Porše" je prodao 47,5 odsto više automobila u Kini u ovoj fiskalnoj godini nego u prošloj. Kompanija je lane ukupno prodala oko 82.000 vozila.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik